Torsdag

hej. nu har jag kommit hem från skövde. det har varit en rätt så nice dag idag. först så fick jag sitta och lyssna på malin när hon snarkade under filmen, väldigt sött. kan erkänna att jag också sov en stund, men jag snarkade inte. sedan påväg till idrotten så skulle vi skynda oss lite och då hittade mallan en genväg nerför backen. vilket ledde till att ida ramlade och blev lerig. haha, stackars. efter idrotten så fikade jag och ida med malin och martina. och nu så skulle jag åkt iväg och tränat men träningen är inställd så jag får ta träningen i egna händer och springa en runda. over and out


malin och samuel


min små älsklingar


mallan


malin och martina på gräddhyllan


Kommentarer
Postat av: tjöckisen

naken bilder osånt.... hohoho men visst , jag gillar't (a)

2009-09-24 @ 18:50:56
Postat av: samuel

haha ne fyfan vilken ful bild på mig:P mallans mage!

2009-09-24 @ 20:06:39
Postat av: mallan

käften samuel ....

2009-09-24 @ 20:27:48
Postat av: fredrika

haha ni är så söta

2009-09-24 @ 21:30:51
URL: http://freeedrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0